INTRAVENOZNA TERAPIJA – ZDRAVI IZNUTRA, A LIJEPI IZVANA

Zdravlje i ljepota počinju iznutra! To je ideja vodilja naše klinike. Poliklinika MAKEOVER je mjesto na kojemu postižete potpunu ravnotežu fizičkog i mentalnog zdravlja, unutarnje i vanjske ljepote.

Ukoliko ste pod konstantnim stresom, hranite se nezdravo ili se osjećate iscrpljeno, umorno, narušenog zdravlja i slabog imuniteta tada je ova terapija idealan izbor za vas i predstavlja prvu pomoć za regeneraciju organizma!

Ravnoteža organizma je preduvjet zdravlja

Kako bi organizam normalno funkcionirao, potrebno je da se nalazi u stanju ravnoteže.

Jedan od GLAVNIH preduvjeta ravnoteže organizma je, između ostalog, i balans nutrijenata poput vitamina, minerala i aminokiselina koje omogućuju normalno funkcioniranje stanice i metabolizma. Njihovim nedostatkom gubi se ravnoteža i počinje bolest jer slabe funkcije tijela, pada imunitet i stanice slabije funkcioniraju te su podložnije oštećenju i razvoju bolesti.

Danas je, zbog ubrzanog tempa života kojeg vodimo, potreban povećan unos nutrijenata. Hrana koju unosimo nema dovoljno nutrijenata, a oni uneseni se, zbog stresa, pojačano troše. Osim toga, sve je veće zagađenje zraka, vode i hrane što dodatno smanjuje količinu nutrijenata, a dosta se njih pripremom jela i unište. Također, pojedine nutrijente ne možemo sami stvoriti te smo ih primorani unositi „izvana“.

Smatra se da oko 20% odraslih osoba ima nedostatak pojedinih nutrijenata. Te osobe imaju povećan rizik razvoja kronično upalnih bolesti poput srčanih bolesti, bolesti žila, dijabetes, karcinom, oštećenja oka, prijevremeno starenje. Osobe sa sniženom razinom nutrijenata ujedno imaju kroničan umor, osjećaju se slabo, dugo spavaju, osjećaju pad imuniteta te su često bolesne ili imaju višak kilograma i teže reguliraju tjelesnu težinu.

U skladu s gore navedenim zaključujemo da je dodatan unos nutrijenata u obliku dodataka prehrani ili infuzije danas nužan i neizbježan, a pri tome svakako preferiramo intravenoznu terapiju koja, u odnosu na klasičnu suplementaciju tabletama ima brojne prednosti, a o čemu ćemo više govoriti u nastavku.

Što je intravenozna terapija?

Pojednostavljeno rečeno, intravenozna terapija ili infuzija predstavlja ubrizgavanje ili apliciranje određenih tvari direktno u krvotok u razne svrhe kao što je detox, pomlađivanje i za brojne druge primjene.

Sastojci koji se apliciraju

Sastojci koji se intravenozno apliciraju mogu biti:

• Lijekovi
  • Voda radi rehidracije
  • Nutrijenti: vitamini, minerali i aminokiseline

Primjena

Osim za detox i anti-age, intravenozna terapija ili infuzija koristi se i za:

• Povratak/podizanje energije i raspoloženja
  • Liječenje depresije i anksioznosti
  • Ublažavanje simptoma stresa
  • Jačanje koncentracije, za bolje pamćenje i učenje
  • Jačanje imuniteta
  • Regeneraciju jetre
  • Topljenje masti
  • Liječenje alergija
  • Kardiovaskularne bolesti
  • Oporavak organizma nakon kemoterapije

Postoji još mnogo primjera primjene infuzija. Sastav nutrijenata mijenja se ovisno o liječenom stanju.

Prednosti uzimanja nutrijenata putem infuzije

Postoje brojne prednosti zbog kojih se infuzija izdiže nad klasičnom primjenom dodataka prehrani. Glavne prednosti su:

• Prilagođenost i individualni pristup – nutrijenti se biraju u skladu s potrebama i specifičnostima Vašeg organizma
  • Direktna aplikacija- bioraspoloživost odnosno iskoristivost nutrijenata je 100%, a efekt je primjetan znatno brže, gotovo odmah neposredno nakon terapije
  • Daje se znatno veća koncentracije, a time je i ubrzan proces regeneracije organizma
  • Nema razgradnje u jetri, želucu i crijevima
  • Nema nuspojava kao prilikom uzimanja nutrijenata u obliku tableta
  • Odabir sastava infuzije vrši stručni doktor

Intravenozna terapija u poliklinici Makeover

Intravenozna terapija omogućava nam potpunu prilagodbu pacijentu i stanju njegova organizma, a koristimo je ili kao zasebnu terapiju ili kao svojevrstan uvod u neku drugu priču (bilo da je u pitanju anti-age, detox i oblikovanje tijela ili pak neki ozbiljniji medicinski problem).

Kao alternativa infuziji, postoji mogucnost primanja vitamina, minerala i drugih hranjivih sastojaka i putem intramuskularne injekcije.

Ovaj brz i efikasan nacin terapije, takodjer osigurava direktno unosenje sastojaka u nas organizam sto ga cini preferiranim izborom mnogih klijenata.

Terapiju provodi stručni doktor, a za sva detaljnija pitanja možete nam se obratiti telefonski, putem maila ili službenih društvenih mreža.

Ostale objave