dermatologija poliklinika makeover

Dermatologija

Opći dermatološki pregled i dijagnostika kože lica i tijela

Dermatologija je grana medicine koja se bavi dijagnostikom i liječenjem najvećeg i najvidljivijeg čovjekovog organa – kože.

Tijekom života pojavljuju se različite promjene na koži kao što su:

• bradavice i druge dobroćudne izrasline na koži
  • gljivične infekcije
  • dermatitis
  • akne
  • bolest vezivnog tkiva
  • poremećaj pigmentacije
  • različiti tumori kože
  • druge promjene na koži

Dermatološki pregled uključuje klinički pregled kože i vidljivih sluznica, kao i odgovarajuću dijagnostiku.
Dermatologija obuhvaća i pregled kose, točnije tjemena i vlasišta. Nakon postavljanja dijagnoze odlučujemo se za odgovarajuće liječenje u skladu sa smjernicama koje daje suvremena dermatologija. Svaki pacijent prema svom tipu kože ili prema eventualno dijagnosticiranim problemima dobiva svoj jedinstveni protokol. Dermatologija u poliklinici Makeover usko surađuje s medicinskom kozmetologijom. Opći dermatološki pregled i dijagnostiku postavlja dr. med. Goran Pavičić s dugogodišnjim iskustvom u dermatologiji i venerologiji.

Uklanjanje bradavica i ostalih dobroćudnih promjena na koži krioterapijom

Tretman uklanjanja bradavica i ostalih dobroćudnih promjena na licu i tijelu u potpunosti je bezbolan i omogućava uklanjanje promjena, a da se ne stvaraju ožiljci. Ako ste uočili bradavice ili neke druge promjene na koži, otkrijte sve prednosti krioterapije i zamrznite sve svoje kožne probleme!
Pojam krioterapija znači liječenje s pomoću niskih temperatura. Metoda krioterapije neinvazivna je i vrlo učinkovita metoda liječenja, odnosno uklanjanja dobroćudnih kožnih promjena, i to primjenom hlađenja tekućim dušikom. Krioterapijom se pojačava stanični metabolizam i ubrzava reprodukcija stanice i njezin životni vijek. Sve to rezultira smanjivanjem upalnih procesa, smanjivanjem boli i spazama i uništavanjem stanica.

Idealne ciljne skupine za krioterapiju jesu žene i muškarci bilo koje životne dobi koji na svom tijelu primijete:

• virusne i obične bradavice
  • aktinične i seboreične keratoze
  • kondilome
  • manje hemangiome
  • keloide
  • ostale benigne lezije

Valja naglasiti da je prije krioterapije potrebno obaviti opći dermatološki pregled, nakon kojeg dermatolog pacijenta upućuje na krioterapiju.
Dermatolog će Vam objasniti na koji je način potrebno njegovati tretirano područje.
Zavoji ili flasteri obično nisu potrebni, ali preporučuju se ako je tretirano područje podložno traumama ili trljanju odjećom. Isto tako, liječnik Vam po potrebi može preporučiti primjenu sredstava za njegu kože nakon tretmana.

VENEROLOGIJA

Dijagnostika i liječenje spolno prenosivih bolesti

Venerologija je posebna medicinska grana dermatovenerologije koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem spolno prenosivih bolesti. U poliklinici MakeOver možete nam se s povjerenjem obratiti za venerološki pregled koji uključuje pregled genitalne regije, pregled cijele kože i vidljivih sluznica.
Spolno prenosive bolesti se nerijetko razvijaju izrazito pritajeno u asimptomatskim fazama, zbog čega oboljeli često bolesti prenose na druge osobe jer ni sami nisu svjesni što nose. Postoji više simptoma spolno prenosivih bolesti poput: iscjedak iz spolovila, učestalije mokrenje, bol i peckanje prilikom mokrenja, crvenilo i svrbež, mjehurići i čirevi na području genitalija i lagano povišena temperatura. Ukoliko imate bilo koji od navedenih simptoma obratite nam se sa povjerenjem.

Rezervirajte svoj termin Online

Naše usluge